Tuesday, November 6, 2007

Do not ..

Am banuit de la inceput tot ce se va intampla. Si m-am impotrivit din rasputeri.
Ti-am cautat ochii, zambind, incercand sa-i patrund, sa te fac atent, vestindu-te ca ceva cumplit, ceva de care ma tem si fug, sta sa ne cuprinda. Nu stiu cu siguranta ce ai inteles din privirile mele intrebatoare, obosite, care cerseau linistea, singuratatea. De atatea ori m-ai intrebat mai tarziu, muncit de gandul de a intelege, de a identifica momentul acela fara asemanare al inecului. M-ai intrebat uneori fara mila. Te-am privit in nestire, mi-am venit in fire.
Ti-am marturisit: ma tem ca te vei indragosti, ca ma vei iubi, ca e infricosatoare iubirea, ca si intalnirea noastra neasteptata.
- Gandeste-te bine ce faci, ti-am spus atunci. Gandeste-te bine ...
M-am obisnuit sa lupt, vulgar - ca toti marii egoisti -, impotriva acestei "infectii sentimentale".
Asteptai sa se intample ceva; si nu mai aveai puterea sa precipiti sau sa respingi ceea ce cu greu ai reusit sa obtii. Ma priveai insa, acum, mai de aproape. Zambeam cu oarecare tristete. M-ai privit din nou, incurcat. Ti-am soptit:
- Nu sunt ce par a fi .. Sunt totul si nimic. Nu sunt asa cum crezi. Te pot rani oricand. Ai suferi mult alaturi de mine si mult mai mult departe de mine.
- Ce inseamna toate astea?! m-ai intrebat uimit.
- Sa nu te indragostesti de mine ...


*sentimentele mele se subordoneaza ratiunii*

4 comments:

Anonymous said...

Ceva iti stopeaza actiunea motorasului. Poc , se opreste. Nu e oxigenat destul.
Esti mai indragostita decat adevarata valoare a cuvantului.


Aceeasi celula a dragostei,
Andu.

TrasHie said...

"infectii sentimentale"
nu concep acel sentiment.am explicat asta intr-un post anterior.

nu sunt indragostita, andule.
tu esti!:)felicitari

Vera Spirescu said...

Esti o talentata. Meriti un pupic. Deci, pupic! (:*)

TrasHie said...

ah.zice-un ciob de-o oala sparta.
pwp:*