Saturday, August 4, 2007

acum stiu ca marea ma asteaptaaa




din nou la mare!
iuhuhuuuuuuu! \:D/

la 5 juma, in dimineata asta, prind trenul spre mare:)
nu stiu cum sa va spun, dar mi-e rau dor de mare! 8-> [si nu a trecut nicio saptamana de la ultima escapada]
dintre toate melodiile de la vama veche[printre cele mai reprezentative] si alte melodii, una semnificativa mi se pare "girls of summer" de la aerosmith. da, da, e foarte potrivita:D
They get'you climbin' the walls
They get'you caught in their spell
They get'you speakin' in tongues
Could this be Heaven or Hell
To fall in love twice a day
Is such a sweet price to pay
cam asa suntem noi de obicei.dar acum va fi si mai si:))destrabalare maxima!
din grupul anului trecut am ramas doar cateva, dar nu-i nimic.
adevarul e ca-mi vor lipsi ade, razv, boss, mishu, popices, chiar si sebe!!![unbelievable:))but true:)] va iubesc mult, my lufluf crickets!>:D<:x[dau in lacrimogene:))]

"scrisoare de la mare".
super tare,
fratioare,
de la mare...

ah!ar fi multe de spus, dar nu mai conteaza:)as putea incepe sa bat campii pe cine stie ce tema, care, cel mai probabil, n-are avea legatura cu marea, nu pentru voi, dar ar avea pentru mine. as putea sari in sus de bucurie, sau as putea s-o dau intr-un plans maret, sa zambesc nonsalant, sau sa umblu ca un titirez prin casa.vai! mi-am adus aminte:)) as putea dormi.in fond, abia la 3 plec din giurgiu. 8->


see you later this month with fresh news :D

[promit s-o ard cat mai junky posibil:))]


Ladies and gentlemen...
fasten your seatbelts!


4 comments:

Anonymous said...

Have fun! :* scurt si la obiect!

p.s.: sper sa raspunzi la telefon!:))

TrasHie said...

si eu sper:))
nu garantez.
ms.i will

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

TrasHie said...

vai,cap!:))
portugheza:))
m-a ginit asta, cu limba cel putin.:))am priceput tot.
sunt un geniu,
da.da.:))