Wednesday, August 15, 2007

our last night

hihihi:))
mi-aduc aminte cat de "subtil" a fost el.
si imediat s-a ridicat din pat, a scos becu', si s-a trantit inapoi in pat, alina vociferand, iar eu cu roxana razand.
apoi sa-i trezim, el ne aproba: - trezeste-te!
- da.da.da.!
si se-ntorcea pe cealalta parte.
la un moment dat, dormeau in oglinda.
eu si roxana ne uitam la ei si ne bufnea rasu'.

"vrei perna.te simt!"toata noaptea simtea cate ceva:))
mai ales frigul ;)) =)) :-"

da' ce-am mai ras in noaptea aia...corect, roxa?
mai ales ca..."nu prea le are" :))
si ce m-am chinuit sa-i scriu id-ul.am zis ca nu-i adevarat.
celalalt se foia putin prin pat si mai zicea ocazional: "vai tu domnie!!!" incat ne-aduceam aminte de geanta lui puma:))
a fost o noapte foarte tare.

ca sa te citez: si totusi, suck my mother fucking shit!\:D/
[te simt:)]
:))
as sta cu voi...si-o luna si nu m-as plictisi!:))
dor de camera aia.dor de voi.dor de noi.dor de tot.

p.s. gata!acum imi fac de cap prin bucuresti.join me?

No comments: