Monday, August 27, 2007

te omor, de ce nu raspunzi?

de saptamani intregi incerc sa scriu acest post, dar in acest moment n-am nici cea mai vaga idee cum sa incep.
aveam fel de fel de scenarii concepute, fraze bine conturate...
acum e empty:| parca n-ar mai fi nimic.de parca mi s-au sters toate informatiile...kinda brain damaged.
in fine...hai sa intru in tema.

sunt multe, multe de spus.ar trebui sa ti le spun in fata.dar nu voi face asta.nu inca.
stii destul de bine ca sunt orgolioasa, nu ma las calcata in picioare, nu suport nazurile nimanui si nu am complexe de superioritate.stii la fel de bine ca si tu esti la fel.[almost]
nu te-am subestimat in nicio clipa de cand ne cunoastem.dar nici nu te-am plasat somewhere above me, like a God or somethin'.nu fac asta cu nimeni.intelegi?NIMENI!mai ales necunoscuti:)cum si tu ai fost candva.problema e ca...tu m-ai subestimat!desi nu recunosti,sau nu vrei sa-mi spui, dar asa e.m-ai crezut poate mai fraiera, poate pic in vreo plasa or shit like that.de fapt, ceva de genu' asta mi-ai zis.cert e ca tu ai facut acel lucru de care ma acuzi.
and now, I'm stronger than you!:)admit it.and you thought I was weak...
problema sta in felul urmator: asa cum tu urasti sa te ignore cineva[cu buna stiinta sau fara sa vrea] urasc si eu sa fiu ignorata de cineva.poate vrei sa vorbesti cu mine, dar din orgoliu nu intri pe mine.pentru ca nu suporti.stiu asta.si ti-am facut pe plac o perioada.dar ma saturasem.
as vrea uneori sa-ti vorbesc, sa-ti povestesc, sa faci si tu acelasi lucru, cum faceai odinioara.
dar daca intru in acest moment in vorba cu tine, iti voi face pe plac, te vei simti superior pentru ca, vezi tu, eu am cedat.eu cedez, eu ma intorc la tine.asa vezi tu lucrurile.ah, ce prostie! o sa gandesti ceva gen: ha!tu te-ai intors!i'm better!tu ai cedat! etc.
esti orgolios.stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu.
si eu sunt.
si asta ne omoara uneori:)
dar in chestia asta ne deosebeste ceva.
sa luam in calcul si cealalta posibilitate.adica sa incepi sa-mi vorbesti.in niciun caz n-o sa vad in asta o lupta castigata.n-o sa te vad ca pe un invins.de parca mi-ai fi inferior.n-o sa-ti scot ochii ca ai cedat, si n-o sa am in gand atunci cand ma trezesc: "aah!! l-am facut sa clacheze.el a fost primul.n-am fost eu:D[etc]".no!not in a gazillion years!as fi foarte fericita, dummy:) pentru ca ar insemna ca ti-ai mai schimbat unele idei, ca, intr-adevar, all that reading a avut un efect.
inca de la inceput mi-a placut ca semanam foarte mult[soul mates, shit like that, doesn't matter].avem multe in comun.nu ma plictiseam vorbind cu tine."as vorbi cu tine zile-n sir si nu m-as plictisi".right:-J I used to say the same.si toate astea le-ai sesizat si tu.si esti sensibil.da,da.:) si cat mai vorbeam si pe tema asta.si nu numai.
eu ma cunosc; destul bine.cum putine persoane se cunosc pe ele insele.tu esti ca mine.
amandoi acceptam ca suntem oameni: suferim, gresim, invatam, plangem, zambim.
iubim.si asta e cel mai grav.aici iti spun c-ar trebui sa risti:) nu vei afla niciodata care te iubeste si e dispusa sa faca totul pentru tine, asa cum stim amandoi ca si tu ai face pentru ea, atata timp cat nu risti.asuma-ti acest risc.momentan esti sad and lonely pentru ca nu esti pregatit sa risti.
anyway, m-am simtit bine cat timp am scris acest post.un monolog care sper sa ajunga in fata ochilor tai.apoi sa deschizi[in adevaratul sens al cuv.] ochii si sa-mi raspunzi.

mda. sunt pasi mici, sunt lucruri simple.sper ca tot ce am scris aici sa te faca macar sa zambesti.atat, si nimic mai mult.oricum, ma simt mai libera.

ti pwp


No comments: