Sunday, September 9, 2007

ala

referitor la tine, ma boule, furnica cea mai mare, ziceai tu ce ziceai de ea, dar ea s-a dovedit a fi o muuuuuuuuuult mai buna si loiala prietena decat ai fost tu vreodata.
si-mi scoteai ochii aiurea-n tramvai pentru niste prostii.pentru ca au fost prostii si tu ai fost si esti un prost.dac-ai vrut sa-mi dai peste nas, n-ai reusit:) si nu vei reusi vreodata, deoarece iti sunt cu mult superioara.
si mai esti si-un maaaare ofticat.mah sa fie!ai vrut un fel de razbunare, care nu ti-a iesit, si acum, ca si inainte, te oftici la culme ca am fost [si sunt] singura persoana, si, CULMEA[ca sa vezi...:))], fata, ce ti-a taiat-o din start.
eh, acum iar te-am umilit.cum te simti cand vezi ca ti-am calcat mandria in picioare de atatea ori?
cam jenant...ce sa zic.

aah.si trebuia sa incep postul cu cotidianul meu: sugi!
[e o noua zi, deci "sugi!"]