Wednesday, September 5, 2007

superior[NOT!]

[despre el]

cateodata am impresia ca-mi citesti blog-ul.
cateodata am impresia ca nu-l citesti.
:-??
cert e ca ma bazez pe anumite lucruri si-mi dau seama ca citesti ce "aberez" eu. cel putin postul "incriminatoriu".adica referitor la persoana ta:)
a incetat demult sa ma mai intereseze vreun aspect legat tine, asta pentru ca tu ai luat-o pe drumul asta.si tu te-ai comportat ... de nedescris[ca si mine, de altfel]. [repet] chiar nu as putea descrie comportamentul tau in totalitate,sau al meu, ce-a fost intre noi, cu atat mai putin reminescentele.


nu-i panica.
IDLY!
I never did:)neither you, nor anybody else.

12 comments:

capshuna said...

mai nou ma pui si la genul masculin?:P :))))

TrasHie said...

esti idioata sau te prefaci?/:)
este vb de un baiat.
eu nu iubesc fete:P
prea te simti la orice asa:-J
nu vezi ca nimic din ce scrie in post n-are leg cu tn?sau "prietenia" noastra?8-|

TrasHie said...

plm.STIU CA-MI CITESTI BLOG-UL!
dc as mai fi scris ca am impresia ca nu?:P
think a little

capshuna said...

nu trebuie sa ma faci idioata.si nici sa iei asa foc la cur!:)
te enerveaza ca am inceput sa iti dau peste nas?:))) o sa mai ai parte de din astea;sa vedem,ce o sa faci?:>

TrasHie said...

nu mi-ai dat niciodata peste nas:))
aiurea ptr tn ca te simti asa,la orice propozitie>:)
oricum, am incheiat-o!
nothing from now on.
pa.

capshuna said...

iuhuuuuuuuu!:)))) \:D/
stiam io ca stai azar pe blog sa vezi daca ti-am lasat vreun comment!stai linistita,o incheiem daca asa vrea printesa!:)
vezi cum e cand iti vorbeste cineva in sictir si cu rautate? o sa mai ai parte de de-astea,repet.:*

capshuna said...

de fiecare data cand o sa comentezi aiurea.scuze,asta uitasem sa adaug.*

TrasHie said...

din partea ta, nu.pentru ca vreau sa-ncheiem orice discutie.
si stau azar pe blog zilnic.nu numai cu ocazia asta.
iar postul asta e pentru altcineva.

capshuna said...

normal ca vrei sa incheiem orice discutie pentru ca te stii vinovata in plm.tu te-ai stricat la sms ala atunci cand ai zis " nici nu ti-am dus lipsa vreodata!" eu vorbisem frumos cu tine si tu o strici aiurea.ca de fiecare data de altfel!e normal sa imi vina spume pe tine si iti jur ca nu o sa mai ai tu ocazia sa ma mai tratezi asa!:)

TrasHie said...

nu ma simt vinovata.
nici nu m-am stricat nicaieri.
eu nu regret nimic din ceea ce fac:)
absolut nimic.am crezut ca ma cunosti catusi de putin.
dar incheiem orice.
poti sa mai spui ce vrei,eu nu-ti mai raspund.

capshuna said...

eeh,macar ca nu imi mai raspunzi,da de citit tot stiu ca imi citesti comm.
normal ca te-ai stricat in pula mea,asa te strici de fiecare data!again and again...omu' are o limita in caz ca nu stiai!si vezi ca exact pe aia pe care ii pupi tu mai tare in cur si pe care ii vrei tovarasii tai,aia te barfesc mai tare!
[ si nu vorbesc din fabule,believe me!:) ]
acu,alegerea ta,viata ta.nici la pizda nu ma doare ca m-am certat acu cu tine,o am pe adriana,chiar nu imi pasa.imi pare rau doar ca nu m-ai lasat sa iti dovedesc ca puteam sa iti fiu o prietena buna.da' normal,tu erai ocupata sa te pupi cu altii in cur!ia sa ii pui pe aia la incercare knd ti-o fi mai greu,sa vedem daca sar in foc pentru tine!daca or sa sara,eu o sa las garda jos si o sa recunosc ca am gresit.ca nu-s ca tine;tu nu accepti niciodata cand gresesti.
PS: daca esti cumva nelamurita la capitolul "te pupi mai cu toti in cur",prv me sa iti dau eu un exemplu elocvent!:) dar cred ca ai si tu destule..:)))
sunt multumita ca macar le citesti!
aa,m-ai sters aiurea din lista de "bloagari";eu nu te sterg pe tine,vreau sa te vad ce te mai duce capu' pe aici!;)
hai te-am pupat.

TrasHie said...

de adriana imi zici?cand veneai sa ma intrebi daca sa te certi cu ea definitiv?hai adu-ti aminte;)
n-am cerut niciodata nimanui ajutorul.ori ma descurc singura, ori nu ma descurc.
ah,si apropo n-am gresit.:)