Sunday, September 9, 2007

o sa va strivesc din nou, dear ants!

tu pleci in plm la dracu'n praznic, si ei nici nu se deranjeaza sa ma cheme:)
ce frumos.
oamenii planuiesc petrecere surpriza, rahat in ploaie, dar mie nu-mi spun.
la dracu' ce ti-e si cu prietenia asta, nu?
noi doi, prieteni de mai bine de 10 ani.si nu tovarasi, prieteni in adevaratul sens al cuvantului.
si ei nu au nici cea mai mica rusine, vorbesc despre asta in fata mea.in soapta, bineinteles.
vin persoane cu care tu ai petrecut o vara, si nu au vrut sa-mi spuna si mie, in plm.
poate unii ar spune ca exagerez, dar NU E ADEVARAT!!!oare, daca tu ai fi facut petrecerea asta, m-ai fi chemat?eu tind sa cred ca da, avand in vedere ce ne leaga.nu m-au considerat o asa buna prietena?sau ce?idiotu' ala mare nu ma mai suporta pentru ca nu-i cedez?cei doi inseparabili se poarta cu mine de parca nu s-ar fi intamplat nimic.
ma bucur ca, dintre toti cei care vor veni, a fost unul, unul mah[!!] care m-a considerat prietena ta, si mi-a spus in seara asta: hai mah, ca bem diseara la el la chef.
eu: la el?ce chef?
el: hai mah.la petrecerea surpriza.!!.duuh
eu: nu stiu nimic de nicio petrecere:|
el: nu te-au chemat?:| credeam ca esti printre cei carora le-a venit ideea...
da mah.el a considerat intr-adevar ca ar trebui sa vin.sa-ti fiu alaturi.ca putin ma doare de ceilalti.si eu chiar ma consider asta.o buna prietena:| sau de-a lungul a acestor 10 ani...de fapt, mai multi, nu ti-am dovedit asta?de fapt, lor nu le-am dovedit.din moment ce nu considera prezenta mea necesara.

cu ocazia asta, imi pare tare rau ca nu voi fi alaturi de tine azi.si, daca vei intreba de mine in noaptea care urmeaza, sa stii ca nu e vina mea ca n-am venit :|, si ca as fi fost acolo daca lucrurile ar fi stat altfel, si daca ceilalti m-ar fi anuntat[si cu cata nonsalanta stateam in seara asta cu voi, si ei vorbeau prin fata mea, si ele se uitau la mine, si nu-mi spuneau.hmpf:-j].
sper sa fie macar unul p-acolo care sa-ti spuna ca nu m-au chemat.de fapt, va fi.prietenul meu dintre toti astia, iti va spune.ceilalti, cel mai probabil, vor ridica din umeri.si vor spune:"n-o fi vrut sa vina.adica noi i-am spus.poate a uitat.hai da-o dracu'!"

nu-i nimic.luni o sa-ti spun personal toate astea.
repet.pentru tine as veni, si le-as da peste nas, dar nu ma injosesc, nu vreau sa ma cobor la nivelul lor.
in alta ordine de idei, vad cine ma apreciaza si cine nu.dar nici eu nu ma las mai prejos:)
in fond si pana la urma, chestia asta nu m-a afectat asa de tare.dar imi facusem o alta impresie despre ei.e cazul s-o schimb.

No comments: