Thursday, July 5, 2007

pix si foaie?

ca aproape fiecare seara, si pe asta ne-am petrecut-o la turn.
eu si daria.
imediat ce ne-am asezat am inceput sa ne ciondanim.ea o tinea una si buna pe-a ei, iar eu radeam,ca de obicei:))
enervata pentru ca radeam[o stresez muuuuult:)):))], a inceput sa tipe la mine si sa-si sustina punctul de vedere.trebuia s-o vedeti.parca luase foc.
apare alin, chelnerul.domnisoara tocmai scotea pe gura urmatoarele:aolo, da' ce pula mea e asa de greu sa pricepi?VREI SA-TI DESENEZ? /:) ~X(
printre rasetele mele, il aud pe alin zicand: vrei sa-ti dau un pix si-o foaie?!;;):>
cu un zambet nonsalant pleaca sa ne aduca bautura.
noi ne-am uitat una la alta nedumerite si ne-am pus pe un ras de zile mari.
apare alin.radeam ca fraierii.oricum, tipu' a fost mereu un dragut.
toate ca toate, da' asta a ramas ca forma de salut.

p.s.:interesanta meseria de chelner.asa agati destul de bine/usor.atata doar ca pe unii ii strica fata.nu si in cazul acesta:)

p.s.':totusi, mi-e dor de florin.el e bestial.daca nu aveai cu cine sa mergi la o cafea la turn, florin era salvarea.foarte tare si tipu' asta.intr-un viitor post o sa descriu macar o intamplare cu el:))

3 comments:

capshuna said...

mda.va duceti la turn si alina se plange k nu are cu cine sa iasa..

Vera Spirescu said...

alina, cheama-ma pe mine. Vin si cu tigari! Faci o afacere mai buna! :>

TrasHie said...

iti cautam cadou inca de aseara:))
de-aia nu te-am chemat
:P