Tuesday, July 3, 2007

arta de a fi taximetrist

vai!ce mi-a fost dat sa vad in seara asta:))
la o samanta cu daria, pe banca in fata liceului si,implicit,langa statia de taxi.
ca in fiecare sezon caaaaaaaald,stau soferii tolaniti pe banci, in fata masinilor, asteptand clienti.meanwhile, vorbesc despre masini si diverse curve ce le taie calea.
la un moment dat, doi dintre ei se pun pe glume.vai, dar ce glume!:)) din lipsa crunta de ocupatie, cei doi incep sa impinga la un matiz[masina unui alt taximetrist] pana cand, INTR-UN FINAL, il urca pe trotuar.cateva pamponari, desigur.matizul scos din viteza,altfel cum sa-l impinga, si, iata, gluma a fost infaptuita! cu chiu cu vai statea.
incepe sa bata vantu.o ia masina la vale[duuuuh!8-|]. unu' din ei urla: "ma, cui pula mea ii arde de glume?!"
nu trec 10 minute, ca vine soferu' matizului: pizda mamii voastre de labagii infecti!pai astea sunt glume?!?!sa le faceti la ma-ta acasa!nu cu mine, futu-va-n gura de prosti!
s-a urcat in masina si a plecat.
noi doua radeam de spargeam.
ei bine, iata cum freaca menta taximetristii in giurgiu.
Misto, ce mai!![ca sa-l citez si pe columbeanu]

8 comments:

Anonymous said...

:)))))lipsa de ocupatie

TrasHie said...

serios?
dar ei au deja o ocupatie:))
ei sunt cam frecatori de menta la locul de munca:P

Anonymous said...

bani sa iasa.nu prea am eu tangenta cu ei.Doar de aia din Bucuresti imi e cam teama ca sunt cei mai mari hoti

Admin said...

si inca ceva :))))ti-am dezvirginat blogul cu primul comment :P

TrasHie said...

sa vezi la noi.la giurgiu.
iti cere cam tot atat chiar daca mergi 1 km sau 3.
da-i dracu!
da' astia au fost chiar penali.imi pare rau ca nu i-am filmat:))

TrasHie said...

ba nu mah.:))
baghy mi-a dat primu'.a fost mai rapid:D

Admin said...

tot eu sunt :))))))))))I'm all over

capshuna said...

ita!=)))