Tuesday, July 10, 2007

il dau dracu' de bou!!!

locatia: turn
ora: aprox 23:00
"masa noastra"[una din ele:))]
personaje principale: pansy,daria,alin[da, chelnerul;;)]
personaje secundare: boi:)


dupa o seara petrecuta in alei, fara niciun stres, si doar cateva telefoane care ne-au...inviorat atmosfera, sa zicem:)), ne-am dus la turn.pofta, ce mai!
daria, ca de obicei, injura de mama focului pe un anumit baiat.etc.etc.bla bla bla.cenzurat:))
nu-i suportam pe cretinii aia care trec pe langa masa ta si belesc ochii aia la tine, si se uita ca niste nehaliti:)) si li se maresc pupilele @-) =p~ de aici toata isprava, sa-i zicem asa...
trecea un bou in rosu pe langa noi si se uita ca la panouri si incepe scumpa mea daria: itah, al dracu bou! ce se uita! 8-|
trebuia sa se mai intample ceva.alin tocmai trecea pe langa bou.si se uita socat: eu?bou?:O:(
vin eu cu replica salvatoare: nu tu, scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze!!!:D:))
nu trec nici 15 minute de rasete, si priviri intre noi 3, ca trece un alt bou pe langa noi.
domnisoara iar incepe: altu'!il dau dracu' de bou!!!!!!!!!~X(
cum era de asteptat, alin venea catre bou.iarasi rasete si priviri.penibil, in fond si pana la urma!
pe tot parcursul serii, se uita la noi,zambea,radea,si avea cate o replica pentru fiecare frantura de discutie ce o prindea de la noi.:))istet tipu':))
la final, trebuia sa fac si eu una buna,buna de tot.asa-mi sta in caracter.deh!:))
eu eram, de data asta, aia enervata de diversi boi, si am tipat: ma pis pe el de bou!!
stupoare: alin era in spatele meu!:)):))
eu: nu pe tine!nu pe tine!tu nu esti bou!:))
:))
cand am plecat, mi-a tras un zambet...daria abia a scos un "pa" pe gura, iar eu l-am salutat dupa o portie sanatoasa de ras.
maine iar ne intalnim cu el.
oare ce-o sa se mai intample?!
:))

1 comment:

El said...

Ei hai ca desi sunt ei boi totusi cred ca iti convine atentia primita. Nu-mi zice ca ai vrea sa fie zi sa nu te priveasca vreun "bou" :)