Thursday, July 26, 2007

narcisista de mine :-J

foarte multi spun despre mine ca as fi narcisista.
nu sunt.
poate si voi veti spune acelasi lucru.doar mi-am schimbat poza, nu?:)):))
nu in asta consta termenul de narcisism.

narcisism = Dragoste, admiraţie excesivă, patologică a cuiva faţă de propria-i persoană.

repet.daca am mai mult de 20 de poze cu mine nu inseamna ca ma iubesc enorm, si nu ma mai suport, am aere, fite si tot asa.
nu sunt anormala/bolnava.
n-am aere de superioritate.nu mereu.uneori chiar nu strica:P

imi plac pozele.
imi place sa fac poze.
imi place sa apar in poze.mai multe sau mai putine, asta e.
totusi, nu inseamna ca sunt narcisista:)

5 comments:

Anonymous said...

si eu am poze cu mine....iar my bro' imi spune ca-i bine,ca are de unde alege pentru poza din fatza cortegiului funerar :))[gen :)]

cine mai vine la Liberty Parade?:D

TrasHie said...

:)):))
tare
:)):))
da' nu ma refer la cateva poze...ma refer la cativa giga de poze:))
precum subsemnata:)

Anonymous said...

ce va mai raode invidia:))

capshuna said...

si mie imi place sa apar langa tine in poze fa.:))) :X

TrasHie said...

:))
haaaa
sunt buna!:x:))