Sunday, July 22, 2007

despre vicii

care e toata tevatura asta cu viciile?
pentru parinti, ma refer.si pentru ceilalti care sunt foarte stresati ca EU fumez, si ei nu:)
care e marea poanta?the big pot?
tot eu imi distrug plamanii,viata si ce mai vreti voi:))
e chiar foooarte "interesant" cand se mai trezeste cate unu' cu faze de genu': pansy,auzi,da' tu de ce fumezi?:D;;)adica...tu esti deja dependenta mah.probabil ca te scoli dimineata si simti nevoia sa fumezi.nu?nu?nu?nu?:D"
vai,frate!nu!nu simt nevoia din 5 in 5 min sa fumez.NU!:))
fumez de placere, nu de nevoie.
poate ca sunt dependenta.
si de cafea.
si totusi, imi place.
asa sunt eu.
vicioasa.
astea nu's singurele.[las la interpretarea fiecaruia]
acum serios vorbind.stiu ca-mi face rau.ca bla bla bla:-@
da' eu ma omor.si ma distrug.si ma bla bla bla:-@
si sunt si constienta.daca as fi buna de 9, n-as mai constientiza asta,poate.dar nu e cazul.sunt complet normala.
si nu, nu renunt la vicii.
what's the point in living, without having something to live for?in categoria asta intra si viciile.pentru mine, cel putin.

p.s. nu sunt deloc matinala.urasc sa ma scol dimineata

9 comments:

capshuna said...

las k te mai scol io pe la 10 si incep sa te bat pe cur!:)))=))))

TrasHie said...

mda.
nu-mi adu aminte
:))
asta da trezire

Anonymous said...

Parerea mea :

1.Toata lumea are un viciu chiar dk nu il considera...

2.E f bine k tu esti constienta k fumezi de placere si nu de nevoie.. asta chiar apreciez :P Eu unu nu fumez asa k nu am cum sa stiu senzatia.. si oricum nu am de gand sa ma apuc din diferite motive care nu trebuie enumerate

3.Cafeaua nu trebuie considerata un viciu :P Majoritatea adolescentilor de 17 ani consuma cafea angro..

4.Viciul meu e bautura... cum poti sa ai 17 ani si sa rezisti sa nu iesi intro sambata seara la o bere...?? Daca incepi si iesi in fiecare zi atunci e mai nasol :P... da asa o data pe sapt e chiar acceptabil

P.S: ai talent :) scrii frumos.. multa bafta in continuare si tine-o tot asa :)

TrasHie said...

sincer?nici eu nu rezist sa nu beau o bere.macar sambata seara:))
de vreo 3-4 ani sunt mana-n mana cu cafeaua.
cu tigarile, de un an si ceva.
si mi-e bine asa:)

p.s: multam frumos:)sper sa-mi citesti blog-ul in continuare:)

Anonymous said...

Iti recomand filmul: "Thank you for smoking"

Anonymous said...

Dap e destul de bine facut blogu :) te-am vazut k ai postat pe la moxx :P il cunosc de vreo 3 :) Imi place cum scrii asa k o sa citesc in continuare :) tu doar trebuie sa scrii si cititorii o sa vina :P

TrasHie said...

merci bodz. o sa caut filmul


jonny, sunt in lipsa de inspiratie.bine, nu chiar.
momentan nu prea am subiecte.
o sa incerc mai pe seara ceva:))

Anonymous said...

:P oricand e bine

TrasHie said...

da, o sa incerc:))