Tuesday, October 9, 2007

leapsa parfumata


e invazie!
serios.
aveam o vaga idee despre ce-as putea posta azi in legatura cu o intamplare.
am intrat insa pe blogul lui baghy si am dat de o alta leapsa, si anume leapsa parfumata: ce parfum folosesc si a ce miroase
blogul meu.ultima e dubioasa:))
in fine, eu folosesc Issey miyake mai mereu. e preferatul meu.ocazional, aqua di gio[armani],kenzo sau poeme[lancome],
acesta din urma insa rareori deoarece e putin prea dulce pentru gusturile mele, dar indeajuns de dulce incat sa-l agreez si sa-l folosesc.
iar blogul meu...blogul meu isi schimba parfumul de la post la post, in functie d
e starea mea.:-? cred ca cel mai potrivit este aqua di gio. sau issey miyake.de fapt, invers.miroase si el a ce miros si eu.aaaaaaaa inca ceva. mi-ar placea sa miroasa a nuca de cocos:x [ca si mine, in fiecare dimineata]

ii dau mai departe doar lui andu, pentru ca "
nu ma cunosti deloc .."
e un inceput, nu?:))

2 comments:

Anonymous said...

oh daaaaaaaa.nuca de cocos.hmm.trashie dimineata

Anonymous said...

Am mai primit odata leapsa asta ..
Si nu am raspuns , decat printr-un comentariu .
Folosesc Declaration Essence de la Cartier .

Multumita ?

P.S. : Inebunesc gagicile cu el ..